Just because someone tells you they love you doesn’t mean they actually do. - Anonymous.
Blog theme by shinku.
Colors colorpicker. Icons quirinius. REMOVE THIS PINK SENTENCE ONLY ! DON'T BE ALTER. THANKS~
> cerita sikit je;

Assalamualaikum there.

Dalam masa dua hari ni, dah tiga kali aku tukar design blog. Semalam sekali, dan hari ni dua kali. Lmao nampak tak ketidakpuas-hatian aku dengan blog sendiri? alhamdulilah kali ni punya puas hati. Puas lah juga, cuma satu je. Navigation. Lmao tak dapat navigation macam blogskins lain pun takpelah. Janji aku ada navi, pun dah cukup. Daripada tak ada? Phew. Orang lain, lain cerita lah. Aku nak navi ok. Well, simple je. Entah lah bila aku mula simple simple ni. Aku rasa lama gila dah. Lama lah sangat.


Jangan tengok gambar lelaki tu je, haip dia aku punya. Hahahaha, ini poster saja-saja je buat. Baru belajar Photoshop lah katakan. Best lah juga cuma untuk orang macam aku ni, kekok sikit. Aku tahu basic je. Yang lain aku main hentam je. Jangan dibuat contoh aku ni. Tsk. Hashtag #Minho #SHINee #Aku #Punya #Bajet #Apakah #Abaikan




← Newer Post
Older Post →