Just because someone tells you they love you doesn’t mean they actually do. - Anonymous.
Blog theme by shinku.
Colors colorpicker. Icons quirinius. REMOVE THIS PINK SENTENCE ONLY ! DON'T BE ALTER. THANKS~
> Stories
Assalamualaikum, readers.

Lama tak update. Blog dah tukar lagi, skin baru. Bagi aku, simple je. Ambil daripada blogskins dan ubah sikit sikit. Aku memang suka simple. Tak ada lah rimas sangat penuh dengan itu ini. Well, simple is my style.

Pejam celik pejam celik dah sepuluh haribulan duabelas duaributigabelas. Masa berlalu dengan cepat sekali. So hargai setiap masa tu dengan perkara yang berfaedah. Pasal result pmr keluar, aku baca kat Twitter, daripada kawan 19 haribulan ni and benda ni confirm rasanya. Aku budak pmr tahun ni. Aku tak tahu apa aku rasa, lagi 9 hari je weh. Debar? nervouse? takut? tunggu je lah masa hari result tu. Aku tak harap kan sangat pun, aku tahu aku takat mana so nevermind. Rasa malas nak datang ambil result sebenarnya oh my hAlp

Dah tak nak cerita pasal result lagi. Sekarang ni mood aku dalam K-Drama. Aku tak layan Malay Drama sebenarnya kecuali novel. Sekarang pun jarang dah baca novel. Aku pinjam je lol. Weeps aku tengok cerita Flower Boy Ramyun Shop buat kedua kali. Serious lah cerita ni best. Cuba tengok, comfirm rindu lepas tengok :p dah lah handsome, best pulak cerita dia. Tsk. Semalam pun aku tengok The Hobbit, sampai tidur pukul 4. Bukan aku je ya, semua belum tidur. Ini pelik. Hahahaha, best lah juga cuma ending dia macam ada season 2. Mood aku sekarang memang asyik nak tengok tv je. Rindu lah sangat.

Okay so......aku ada buat keychain ni. Bukak Photoshop just untuk design artwork untuk letak dalam keychain. Tak sangka aku berjaya hehehehe cantik jugak (eh). El em au. Saja je buat. Aku jual by the way. Apa apa gambar boleh letak. Asdfgjkl dah aku tak reti nak promote. Haha bye, happy holidays.

← Newer Post
Older Post →