Just because someone tells you they love you doesn’t mean they actually do. - Anonymous.
Blog theme by shinku.
Colors colorpicker. Icons quirinius. REMOVE THIS PINK SENTENCE ONLY ! DON'T BE ALTER. THANKS~
> update.
Assalamualaikum.

Ehm ehm berhabuk dah blog ni, dah lah berbulan bulan ke bertahun aku tak guna blog ni. Yelah, kita dah masuk form 4. Busy lah katakan dengan sekolah. Homework semua. Kan kan kan. So entah kenapa tetiba ada mood nak edit blog tapi simple simple je sebab aku suka simple, tak ada lah serabut kan mata memandang. Jadi alang alang dah cuti apa salahnya main dengan kod. To be honest aku dah tak pakai denim. Weh tak biasa hahahaha so kita pakai classic template je, senang dan mudah bak kata aku. (ni pun banyak dah lupa haih). Rajin kan diri sekali sekala. Aku memang tak reti nak buat post panjang panjang, so till here. Bye bye.



← Newer Post
Older Post →